کد خبر : 68141
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 تیر 1400- 31: 10

فرمانده انتظامی گیلان:

اعمال قانون ۱۴ هزار خودرو متخلف در استان گیلان

اعمال قانون ۱۴ هزار خودرو متخلف در استان گیلان

فرمانده انتظامی گیلان با تأکید بر برخورد قاطع با خودروهای متخلف در زمان اعمال محدودیت، ها، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۴ هزار خودروی متخلف اعمال قانون شدند.

به گزارش گیلانستان، سردار عزیزالله ملکی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اینکه از زمان اعمال محدودیت‌های ترددی شاهد برخی رفتارهای غیر قانونی از سوی عده‌ای از شهروندان بودیم.

وی با بیان اینکه مخدوش کردن پلاک‌ها، تردد با خودروهای فاقد پلاک و یا استفاده از پوشش برای عدم نمایش پلاک خودرو برخی از این رفتارها بود، افزود: پلیس راهور با چنین رفتارهایی به صورت قاطع برخورد کرده و خواهد کرد.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه با اشاره به اعلام وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان‌های رشت و آستارا، گفت: محدودیت‌های ترددی بین شهری با اعلام و ابلاغ ستاد استانی مدیریت کرونا به ستاد فرماندهی انتظامی اعمال و اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با استقرار نیروهای پلیس راهور از ورود خودرو با پلاک‌های غیر بومی به استان گیلان جلوگیری می‌شود، اضافه کرد: با هر گونه تخلفی نیز برخورد قاطع خواهد شد.

سردار ملکی با اشاره به اعمال قانون ۱۴ هزار خودرو از ابتدای امسال تاکنون، گفت: ۳۲۰ خودرو نیز به دلیل انجام تخلف و عدم رعایت محدودیت‌ها توقیف شدند.

وی همچنین از اجرای طرح جدید اعمال محدودیت‌های ترددی در استان گیلان خبر داد و افزود: وضعیت چگونگی تردد شبانه بین شهری دز ستاد استانی تصمیم گیری خواهد شد.

فرمانده انتظامی گیلان از هموطنان خواست سفر خود به استان گیلان را به زمان دیگری موکول کنند در غیر این صورت در مبادی ورود از ورود آنها جلوگیری و اعمال قانون خواهند شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار