کد خبر : 18085
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1396- 50: 17

اولویت شهردار رشت پرداخت حقوق پرسنل شهرداری باشد/کمک مالی شورای رشت متعلق به‌تمامی تیم‌های ورزشی رشت

اولویت شهردار رشت پرداخت حقوق پرسنل شهرداری باشد/کمک مالی شورای رشت متعلق به‌تمامی تیم‌های ورزشی رشت

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: اولویت شهردار رشت پرداخت حقوق و مزایای معوقه پرسنل شهرداری رشت و سازمان‌های تابعه باشد.

به گزارش گیلانستان، به نقل از روابط عمومی شورای رشت؛ سید امیرحسین علوی با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود دو ماه است که پرسنل شهرداری رشت حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و در شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه گذران زندگی برایشان بسیار مشکل است.

وی با اشاره به مطالبات شهرداری رشت تصریح کرد: شهرداری رشت مطالبات بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی دارد و برای رفع مشکلات مالی فعلی باید نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد.

علوی با اذعان به اینکه تأخیر در پرداخت مطالبات پرسنل شهرداری توجیه‌ناپذیر است گفت: این مشکل هر چه سریع‌تر باید برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: پرسنل شهرداری رشت از توانمندی‌های فراوانی برخوردار هستند و باید از پتانسیل‌های خود در جهت دریافت مطالبات شهرداری رشت استفاده کنند.

علوی با تأکید بر پیگیری واحد حقوقی و مالی شهرداری به مبحث مطالبات گفت: بخش از مطالبات شهرداری رشت مربوط به دستگاه‌های دولتی است و امیدوارم به‌منظور ایجاد رفاه شهروندی و توسعه همه‌جانبه رشت سازمان‌های مربوطه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی در خصوص لایحه کمک به دو تیم فوتبال داماش و سپیدرود رشت اظهار کرد: حمایت از تیم‌های داماش و سپیدرود همواره از اهداف شورا و شهرداری رشت بوده است.

رئیس شورای اسلامی رشت بیان کرد: در سال جاری به‌منظور حمایت از هیئت‌های ورزشی شهر ۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است و با توجه به وضعیت مالی شهرداری رشت در صورت موافقت با مبالغ اعلام‌شده در لوایح کمک مالی به دو تیم سپیدرود و داماش رشت منابع مالی لازم برای دیگر هیئت‌ها باقی نخواهد ماند.

علوی با اذعان به اینکه نگاه حمایتی شورای شهر معطوف به‌تمامی هیئت‌های ورزشی شهر است گفت: قهرمانان ورزش‌های رزمی و… در رشت نیز همواره برای شهر افتخارآفرینی می‌کنند و باید از نگاه حمایتی شورا بهره‌مند شوند.

وی در خصوص نگاه حمایتی شورا نسبت به هیئت‌های ورزشی تصریح کرد: اعضای شورای رشت منتخب اقشار مختلف شهر ازجمله ورزشکاران نیز هستند و در این راستا باید نسبت به آنان نیز نگاه حمایتی داشته باشد.

علوی افزود: یقیناً نادیده گرفتن مباحث حمایتی نسبت به هیئت‌های ورزشی موجب عقب‌ماندگی آنان خواهد شد و حمایت شورای رشت از آنان توسعه و گرایش جوانان شهر به ورزش را فراهم خواهد نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شورا و شهرداری رشت در کنار اولویت‌های فعالیتی خود باید به مقوله ورزش نیز بپردازد گفت: حمایت از هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران موجب توسعه و گرایش جوانان به ورزش و مصون ماندن آنان از ناهنجاری‌های جامعه شامل اعتیاد و… خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار