کد خبر : 6484
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1395- 50: 18

بیانیه دادن کاری را حل نمی کند/ باید نه تنها از مردم گیلان بلکه از ملت ایران عذرخواهی کنید

بیانیه دادن کاری را حل نمی کند/ باید نه تنها از مردم گیلان بلکه از ملت ایران عذرخواهی کنید

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: بیانیه دادن کاری را حل نمی کند، باید در عمل ولایی بودن را اثبات کرد و ایشان باید حرفش را پس بگیرد.

به گزارش گیلانستان، سردار نظرعلی علیزاده در گفتگویی در واکنش به بیانیه جدید جعفرزاده نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی ، اظهار کرد: صحبت های ایشان را در صحن مجلس همه شنیدند و دائما صحبت از چرا فتنه و چرایی وجود واکنش ها به آن حرف زد.

وی با بیان اینکه خود آقای خاتمی هم به زبان آمده است و پذیرفته که ماجرای ۸۸، فتنه بوده است گفت: جواب “چرا فتنه؟” را خود آنها داده اند و آن ماجرا رافتنه نامیدند ، پاسخ “تا کی مقابله با فتنه” هم مشخص است، تا زمانی که جریان فتنه بر ضد انقلاب اسلامی وجود داشته باشد مبارزه با فتنه وجود دارد.

رییس مجمع عالی بسیج استان گیلان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری هم فتنه را خط قرمز نظام جمهوری اسلامی معرفی کرده است ، افزود: ایشان در مجلس گفتند که عده ای کاسبان فتنه هستند، اگر منظورشان بچه های انقلابی است که آنان برای دفاع از انقلاب اسلامی این حرف ها را می زنند.

علیزاده با اشاره به این نکته که کاسبان فتنه افرادی هستند که از برچیده شدن داستان فتنه خوشحال اند و موضع موافق نسبت به حرف های ایشان گرفته اند، تصریح کرد: باید دید کسانی که از موضع آقای جعفرزاده حمایت می کنند چه افرادی هستند.

وی با بیان این مطلب که باید بررسی شود مخالفان و موافقان موضع گیر نسبت به حرف های آقای جعفرزاده در جریان فتنه ۸۸ کجابودند ، اضافه کرد: آقای جعفرزاده باید نه تنها از مردم گیلان عذرخواهی کند بلکه باید از ملت ایران به ویژه مقام معظم رهبری عذرخواهی کند.

رییس مجمع عالی بسیج استان گیلان با بیان اینکه ایشان نباید دو پهلو حرف بزند، افزود: آقای جعفرزاده باید بپذیرد که فتنه خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است، ولایتی تر ها را باید در عمل دید نه در حرف و کسی که ولایی است باید در میدان عمل به موازات بیانات مقام معظم رهبری ولایی بودن را نشان دهد.

علیزاده در خاتمه با تأکید براینکه مردم گیلان پیشتاز مبارزه با فتنه بودند، اظهار کرد: ما برای جانبازان، ایثارگران و آزادگان ارزش قایل هستیم و کشور مدیون آنها است ولی بیانیه دادن کاری را حل نمی کند، باید در عمل ولایی بودن را اثبات کرد و ایشان باید حرفش را پس بگیرد.

انتهای خبر/کاسپین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار