کد خبر : 58578
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸

نماینده رشت در مجلس:

تحقق وعده‌ای ۱۰ ساله در مجلس یازدهم/ شهرستان شدن خمام با تلاش “همه” نمایندگان محقق شد

تحقق وعده‌ای ۱۰ ساله در مجلس یازدهم/ شهرستان شدن خمام با تلاش “همه” نمایندگان محقق شد

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تلاش همه نمایندگان رشت برای تحقق این موضوع مهم تصریح کرد: با مشخص شدن وضعیت خمام، پیربازار نیز به عنوان یکی از شهرهای شهرستان رشت مشخص  و دهستان چوکام نیز به بخش تبدیل شده‌است.

سید علی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گیلانستان در رشت با اشاره به تصمیم هیئت دولت مبنی بر شهرستان شدن خمام اظهار کرد: بیش از یک دهه از مطالبه به حق مردم در  موضوع شهرستان شدن خمام  در تقسیمات کشوری می‌گذرد که به فضل الهی و تلاش نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس یازدهم به سرانجام رسید.‌

وی با اشاره به وعده‌های چندین ساله مسئولین به مردم درباره شهرستان شدن خمام گفت: باپیگیری مجدانه و مستمر  نمایندگان مردم رشت  این وعده بعد از یک دهه محقق شد که امیدواریم سبب خیر و برکت برای مردم عزیز شهرستان خمام شود.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تلاش همه نمایندگان رشت برای تحقق این موضوع مهم تصریح کرد: با مشخص شدن وضعیت خمام، پیربازار نیز به عنوان یکی از شهرهای شهرستان رشت مشخص و دهستان چوکام نیز به بخش تبدیل شده‌است.

آقازاده با اشاره به روند تصویب خمام به شهرستان در هیئت دولت، گفت:تحقق وعده‌ای که بیش از یک دهه به طول انجامید، کام همگان را شیرین کرده و امیدواریم موجبات خیر و پیشرفت برای مردم این منطقه باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این موضوع از دوره های قبل حضور درمجلس، نیز مورد بررسی قرار گرفته بود، افزود: با تلاش همه نمایندگان شهرستان رشت این موضوع مهم به سرانجام رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار