کد خبر : 62563
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1399- 55: 10

جانشین ستاد مقابله با کرونا گیلان:

تشدید محدودیت تردد در گیلان؛ رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۵ درصد کاهش یافت

تشدید محدودیت تردد در گیلان؛ رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۵ درصد کاهش یافت

جانشین ستاد مقابله با کرونا گیلان از تشدید محدودیت تردد در گیلان خبر داد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گیلان ۱۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش گیلانستان، محمود قاسم‌نژاد شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه شهرستان‌های نارنجی استان گیلان از ۳ شهر به ۷ شهر افزایش یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان کرد: این افزایش حاکی از عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و افزایش سهل انگاری مردم است‌

جانشین ستاد ملی مقابله با کرونا در گیلان افزود: یکی از دلایل افزایش آمار مبتلایان و تغییر وضعیت شهرستان‌ها تراکم جمعیت و افزایش تردد از پایتخت و سایر استان‌ها به شهرهای گیلان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: از همه هموطنان تقاضا می‌شود که به جز در صورت اضطرار به استان گیلان سفر نکنند.

جانشین ستاد ملی مقابله با کرونا در گیلان ابراز داشت: در ستاد ملی  قابله با کرونا و براساس اعلام سخنگوی ستاد ملی محدودیت شدیدی در تردد به استان‌های شمالی و منع ورود وضع شده است.

قاسم‌نژاد خاطرنشان کرد: افرادی که نیاز ضروری برای حضور در شهرهای شمالی و استان گیلان را دارند باید برگه تردد تهیه کنند و در غیر این صورت اجازه ورود به گیلان به افراد دیگر داده نمی‌شود.

جانشین ستاد ملی مقابله  با کرونا در گیلان عنوان داشت: هم وطنان در بازه زمانی تا پایان سال اکیداً از مسافرت به‌ویژه به شهرهای شمالی و استان گیلان خودداری کنند.

وی گفت: در ستاد استانی مقابله با کرونا تصمیماتی مبنی بر تشدید نظارت بر اماکن، بازارها، نانوایی‌ها و مکان‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی در آن‌ها به میزان کمتری رعایت می‌شود اتخاد شد.

قاسم‌نژاد خاطرنشان کرد: برای برخورد با واحدهای صنفی متخلف که پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را رعایت نمی‌کنند دستور قضایی و پلمپ صادر می‌شود.

جانشین ستاد ملی مقابله  با کرونا در گیلان تصریح کرد: متاسفانه طبق آمار اعلام شده میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گیلان از هفته‌های گذشته تاکنون ۱۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان کرد: شهروندان باید بسیار مراقب باشند و زمان‌های که آمار کاهش می‌یابد فکر نکنند که بیماری پایان یافته است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار