کد خبر : 81630
تاریخ انتشار : شنبه 23 مهر 1401- 04: 20

توزیع بیش از ۱۰۰۰ سری جهیزیه در گیلان

توزیع بیش از ۱۰۰۰ سری جهیزیه در گیلان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با اشاره به توزیع بیش از یک‌هزار سری جهیزیه در گیلان و در بین زوج‌های جوان گفت: امروز ۱۷ هزار سری جهیزیه در کشور توزیع می‌شود که سهم گیلان از این جهیزیه‌ها یک‌هزار و ۶۴ سری جهیزیه برای آغاز زندگی مشترک نوعروسان است.

به گزارش گیلانستان به نقل از فارس، عباس اهرابی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کمک به زوج‌های جوان یکی از اهداف کمیته امداد در کشور است، اظهار کرد: کشور در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برد و در این شرایط برخی از زوج‌ها برای شروع زندگی نیاز به حمایت‌های لازم دارند لذا کمیته امداد از هیچ تلاشی برای کمک به زوج‌های جوان دریغ نمی‌کند.

 

وی با اشاره به توزیع بیش از یک‌هزار سری جهیزیه بین زوج‌های جوان استان گیلان گفت: امروز ۱۷ هزار سری جهیزیه در کشور توزیع می‌شود که سهم گیلان از این جهیزیه‌ها، یک‌هزار و ۶۴ سری جهیزیه برای آغاز زندگی مشترک نوعروسان است.

 

به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان‌گیلان، این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی شامل یخچال، اجاق گاز، جارو برقی، تلویزیون و ماشین لباسشویی است.

 

اهرابی ارزش ریالی هر سری جهیزیه را ۲۲ میلیون تومان دانست و افزود: این جهیزیه‌ها از امروز به تدریج به نوعروسان اهدا می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار