کد خبر : 64576
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400- 47: 18

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

خرید غیر مستقیم زمین‌‌ در گلسار توسط اعضای شورا و اصرار بر احداث خیابانی جدید بر آن زمین‌ها!

خرید غیر مستقیم زمین‌‌ در گلسار توسط اعضای شورا و اصرار بر احداث خیابانی جدید بر آن زمین‌ها!

شهرداری رشت در این شرایط بحران مالی‌ موظف به خرید آن زمین‌ها از همان دلالانِ نزدیک به اعضای شورا جهت احداث خیابان مذکور شده است.

به گزارش خبرنگار سرویس شهری گیلانستان، یکی از مسائل فساد آور و چالش بر انگیز در شوراهای شهر و روستا مقوله “رانت و دانش اطلاعاتی” است که به جز شورا نشینان و عده‌ای قلیل، هیچ فردی از آن خبر ندارد.

این رانت امروزه به یکی از بزرگترین راه‌های ثروتمند شدن مسئولین شهری و استانی تبدیل شده است.

به طور مثال زمین هایی در اطراف منطقه گلسار رشت پیشتر توسط دلالان با قیمت‌هایی ارزان از مردم خریداری شده و اکنون در جلسات ذیربط بحث احداث خیابان بر آن زمین‌ها مطرح شده و گویا به تصویب اعضای شورا نیز رسیده است.

بر همین اساس شهرداری رشت در این شرایط بحران مالی‌ موظف به خرید آن زمین‌ها از همان دلالانِ نزدیک به اعضای شورا جهت احداث خیابان مذکور شده است.

اینجاست که میتوان متوجه شد علت اصرار برخی اعضای شورا برای احداث خیابان در آن منطقه و افزایش بدهکاری‌های میلیاردی شهرداری چه می‌باشد!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عیسی مرادبخش جانباز۵۵٪ چهارشنبه , ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۴:۵۴

سلام صبح بخیربنده همیشه عرض گردم درپیش اکثرمسئولین که خدا لعنت کنه خاتمی راباعث بانی تشکیل شورای شهرایشون باداردسته اش بودندقبلایک شهرداربامعاونانش دزدبودندحال شده ۲۰نفردرتهران شده ۵۰ نفربلکه ۱۰۰نفروالاشورای چکاری برای شهرانجام میده کارشهرراخودشهردار میتوانست انجام دهدمگرقبلاشهردارانجام نمیدادازخداوندمیخواهم بحق خون شهداهرکس باعث بانی مخل کشورایران میشودازش نگذره تمام آن لیبرالیسم هاباعث شدنداینهمه مشکلات برای کشورمیلیونهاشهیدوجانبازداده ایجادشده نمیدونم یعنی مسولین نمیدونندشورای شهرهیچ کارمثبتی برای مملکت انجانم نمیدهدبله درروستاشورالازم بودکه دراول انقلاب حضرت امام راحل فرمودنددرروستاهاشوراتشکیل بدهیدکه کارهای مردم روستاهاراانجام دهندبرای عمران آبادی آنهم توسط جهادسازندگی تشکیل شدوکمک جهاد سازندگی برای روستاها راه وبرق آب لوله کشی این کارهاانجام میشدواقعا هم انجام میدادندعده ستون پنجم برکنارشده زمان جنگ ازقدرت باترفندها پلیدخودنفوذکردندکه مملکت رابه تباهی بکشانند وهمین کارهاراکردندالانم دارن میکنندمثل نوبخت دزدآشغال که بازسرکله ش پیداشده درگیلان داره نفوذمیکنه برای عزل و نصب مدیران ومعاونان ادارات که ازدارودست های خوددوباره بیارن سرکارباید دست اندرکاران متوجه باشندنگذارن دوباره کار بدست اجنبی ها بیفته

رفتن به نوار ابزار