کد خبر : 7115
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1395- 03: 15

زنده ماندن ما معجزه ی شهید املاکی بود / دوست دارم دوباره به راهیان نور بروم

زنده ماندن ما معجزه ی شهید املاکی بود / دوست دارم دوباره به راهیان نور بروم

دانش آموز حادثه دیده در تصادف اتوبوس راهیان نور گفت: با این که برای دفعه چهارم بود که به جنوب می رفتم اما دوباره دوست دارم بروم.

به گزارش گیلانستان، هفته گذشته حادثه تلخی برای دانش آموزان راهیان نور گیلانی در همدان رخ داد و اتوبوس حامل آنها دچار تصادف شد ولی خوشبختانه به هیچ یک از آنها صذمه جدی وارد نشد، در این راستا با یکی از حادثه دیدگان و مادر گرامی اش به گفتگو نشستیم.

مادر هانیه می گفت : خیلی بهش اصرار کردم نرود اما گوشش بدهکار نبود، عاشق شهداست و هرسال به دیدنشان می رود.

هانیه ۱۶ ساله است و تحت پوشش کمیته ی امداد، اهل اطاقور از توابع شهرستان لنگرود است. پدرش چند سالی است به رحمت خدا رفته و هانیه عصای دست مادر شده است.
خوشبختانه هانیه خانوم قصه ما تازه متاهل شده و همسرجوانش بسیار نگران حال نوعروسش است و می گوید : «دیگه اجازه نمیدم هانیه راهیان نور بره،  همین دفعه هم خیلی بهش اصرار کردم که نرو، جاده خطرناکه اما وقتی اشتیاقش رو دیدم راضی شدم.»

هانیه یکی از همان دانش آموزانی است که از بسیج دانش آموزی شهرستان لنگرود و کومله عازم مناطق عملیاتی شدند ولی در حین بازگشت در جاده ی ملایر به همدان دچار سانحه ای شده و عده ای از دانش آموزان مجروح شدند اما با یاری خدا و نگاه شهدا همه ی آنها زنده و سلامت هستند.

هانیه می گفت با اینکه بار چهارممه که به جنوب می رفتم اما دوست دارم بازم برم راهیان، خیلی تعجب کردم بهش گفتم: بین دوستانت این تو بودی که زخمی شدی و این همه اتفاق بد براتون افتاد حالا هم که روی تخت بیمارستانی، چطور میتونی بگی بازم میخوام برم جنوب؟

هانیه که نگاه معصومانه و زلالش روبهم دوخته بود لبخندی زد و گفت : وقتی که وارد اتوبوس شدم دیدم اتوبوس ما به اسم سه تا شهید مزین شده شهیدایی مثل حسین املاکی، محبی و شهید قاسم پور رضا علی که از شهدای منطقه خودمون بود، همراهی با این شهدا تو مسیر خیلی بهمون آرامش می داد و حس می کردم همیشه کنار ما هستن و نمی ذارن اتفاقی برامون بیفته.

هانیه از لحظه ی تصادف چیز زیادی به خاطر نداشت اما اون صحنه رو اینجوری برام تصویر کرد که : اردوی ما ۴ روزه بود، ساعت ۷ صبح بود؛ تو مسیر برگشت به سمت خونه بودیم تو جاده  ملایر یه کامیون تصادف کرده بود و با ریختن گازوئیل و بارونی بودن هوا جاده خیلی لغزنده شده بود، راننده ی ما هم کنترلش رو از دست داد، و با برخورد به یه درخت چپ کرد، خدا میدونه اگه اون درخت جلوی راه ما نبود اگه شهدا همراهیمون نمی‌کردن الان چه بلایی سرمون می آمد.

هانیه معتقده نگاه سه شهید باعث شد همه سالم بمونن و امیدواره باز هم به دیدن شهدا بره و میگه : شهدا کشور مارو سرپا نگه داشتن ما باید با حجاب و عفت و ایمانمون ازشون سپاسگزار باشیم و با درس خوندن بهشون بگیم که راهشون رو ادامه میدیم.

 

منبع:۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار