کد خبر : 14530
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396- 02: 18

عدم پرداخت معوقات پیمانکاران شهرداری رشت مسئله‌ساز شده است

عدم پرداخت معوقات پیمانکاران شهرداری رشت مسئله‌ساز شده است

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه عدم پرداخت معوقات پیمانکاران شهرداری رشت مسئله‌ساز شده است گفت: در گذشته نیز بر پرداخت معوقات پیمانکاران تاکید شده و انتظار دارم هر چه سریع‌تر نسبت به این موضوع اقدام شود.

به گزارش گیلانستان، مسعود کاظمی صبح امروز در نشست خبری در رشت با تاکید بر اینکه پرداخت معوقات پیمانکاران باید در دستور کار سرپرست شهرداری رشت قرار بگیرد اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما، انباشت زباله در جلوی درب منازل شهروندان می‌تواند موجب بروز مشکلات بهداشتی و در نتیجه رضایت شهروندان شود.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه عدم همکاری پیمانکاران این بخش می‌تواند مشکلات عدیده‌ای ایجاد کند اعلام داشت: در گذشته نیز بر پرداخت معوقات پیمانکاران تاکید شده است و انتظار دارم هرچه سریعتر نسبت به این موضوع اقدام شود.

کاظمی با اشاره به سالروز شهادت زائران حرم رضوی (ع) به‌دست منافقین کوردل اذعان داشت: سی ام خرداد ماه مصادف با سالروز شهادت زائران حرم رضوی (ع) توسط ایادی آمریکای جنایتکار است که بار دیگر چهره منفور و منافق آمریکا را به همگان نشان داد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حادثه تروریستی تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب در تمامی ادوار سعی کردند تا با چنین اقداماتی به کشور آسیب برسانند و برای تحقق اهداف پلیدشان از هیچ اقدام ننگینی رویگردان نبودند.

رئیس شورای شهر رشت افزود: شهدای این حادثه تروریستی که با حضور در حرم رضوی مشغول برگزاری مراسم نوحه و عزاداری برای سرور و سالار شهیدان بودند قطعاً با امام حسین (ع) محشور شده و این عمل بی‌شرمانه هرگز از خاطر مردم محو نخواهد شد.

کاظمی با اشاره به پاکبان رشتی که بعد از پیدا کردن یک قطعه طلای با ارزش آن را به صاحبش تحویل داد اظهار داشت: چنین اقداماتی شایسته تقدیر و تجلیل است و برای این پاکبان زحمتکش و شریف آرزوی سلامت و سعادتمندی دارم./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار