کد خبر : 7010
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1395- 27: 19

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واسطه خوش خدمتی های فتنه گرانی همچون برخی از مسئولان جهاد دانشگاهی گفته بود، اصلاح طلبان امید ما هستند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واسطه خوش خدمتی های فتنه گرانی همچون برخی از مسئولان جهاد دانشگاهی گفته بود، اصلاح طلبان امید ما هستند

دبیر جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان گفت: این جریاناتِ سیاسی برای سوء استفاده از هیجاناتِ دانشجویان همیشه برنامه ریزی و نقشه کشی داشته اند و این منافقان هزار چهره، برای بهره وری از دانشگاه جهت تحقق آمال غرب گرایانه خود، همیشه سعی و تلاش نموده اند.

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، با اشاره به جمع آوری پرچم آمریکا در روزدانشجو، ازسوی برخی مسئولان جهاد دانشگاهی گیلان اظهارکرد: این مسئولان درتوجیه کارخود به دانشجویان گفتند که ما با آمریکا دشمنی نداریم.

دبیر جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان افزود: البته این اظهارات و رفتارهای برخی مسئولان بدسابقه جهاد دانشگاهی، که درفتنه ۸۸ نقش آفرین بودند، جای تعجب ندارد.

این فعال فرهنگی سیاسی با تاکید براینکه اگر یک طیفِ سیاسی که در فتنه ۸۸، مایه امیدواریِ دشمن می شود، اظهاربرائت نکند، عقلا وشرعا محکوم به یاوری دشمنان این ملت است، گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سال ۸۸، به واسطه خوش خدمتی های فتنه گرانی همچون برخی از مسئولان جهاد دانشگاهی گفته بود، اصلاح طلبان امید ما هستند. ایجاد هیجانات سیاسی جنگ روانی، برای تاثیر بر افکارعمومی نسبت به بی کفایتیِ طیف سیاسی نفوذ یافته در دولت است.

مهدوی معرکه گیری هایِ چالش برانگیز سیاسیِ این روزهایِ کشور را یک جنگ روانی، برای تحت الشعاع قراردادنِ افکار عمومی نسبت به بی کفایتیِ طیف سیاسی حاکم بر دولت عنوان و ابراز کرد: احتمالِ ایجاد بحران ها وهیجاناتِ کورسیاسی، فرهنگی واجتماعی در ماه هایِ پیش رویِ نزدیک به انتخابات زیاد است.

وی با بیان اینکه سابقه ی مسببان و فتنه گرانِ سال های ۷۸ و ۸۸، در غوغا سالاری و هوچی گری، نشان از اغوایِ افکار عمومی برای ایجاد تنش و هیجانات سیاسی دارد، افزود: تنش و هیجانِ سیاسی، مانع از رصد و محاسبه فعالیتِ کاریِ طیف سیاسیِ نفوذ یافته دردستگاه های تصمیم گیر و تصیم ساز درسایه آرامش و عقلانیت می شود.

این کارشناس مذهبی وسیاسی تصریح کرد: اگر درسایه آرامش و عقلانیت سیاسی درفضای دانشگاهی، دانشجویان بخواهند مطالبات به حق داشته باشند، طبیعتا از ظلم ها و فجایع تصمیم گیران سیاسی حاکم بر دولت، سوال مطرح و پاسخگوییِ مسئولان را پیگیری می کنند.

مهدوی یکی از مطالبات راستین دانشجویان را پیگیریِ مسئولان درباره سرانجام فیش های نجومی دانست و گفت: اگر فضای سیاسی را ملتهب نکنند، مسئولان باید به صورت طبیعی، پاسخگوی اختلاس ۸ هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان باشند.

دبیر جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با تاکید براینکه اگر فضای سیاسی آرام و طبیعی باشد، از خیانت در پرونده هایِ فساد مهم، همچون پرونده کرسنت مطالعه وسوال می شود، بیان کرد: مطرح کردنِ تحلیل دقیق شکست دیپلماسی لبخند مقابل آمریکایِ کینه ورز، بدعهد و شیطان صفت از دیگر پیگیری های دانشجویان درفضای آرام سیاسی است.

کارشناس و فعال سیاسی عدم نقد در مورد نوع اداره اشراف گونه جناح حاکم بر دولت و انحراف افکار عمومی را از علل دیگر ایجاد بلوا و هیجان سیاسی درکشور عنوان کرد وافزود: یک روز بلوایِ عدم برگزاریِ یک کنسرت موسیقی مطرح می شود، و روز دیگر وکیل الدوله و وکیل الفتنه ای در تهران درباره عدم مجوزسخنرانی خود، سخنرانی می کند.

مهدوی با اشاره به توهین یکی از وکیل الفتنه ها در رشت، به عالم و نماینده مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: همه این اتفاقات  برای ایجاد جو غوغا سالاری از سوی این جریان سیاسی است که بر عدم کارآمدی خود سرپوش گذاشته و افکار عمومی را به سوی دیگری منحرف کنند.

وی تصریح کرد: جنجال درمورد رفع حصر ازقصر نشینان سران فتنه، تضعیف قوه قضائیه درقالبِ به ظاهر سوال، اما درواقع تهمت به رئیس این قوه از سوی یک وکیل الدوله درمجلس، از دیگر موارد ایجاد التهاب درافکار عمومی است.

کارشناس مذهبی این آشوب آفرینی های سیاسی، رسانه ای وجنگ روانی را ناظر به آشفته نمودنِ فضای سیاسی کشور عنوان کرد وافزود: با ایجاد این هیجانات و آشوب ها می خواهند، ناکارآمدیِ مدیریت جریان هم سو با دولت برای ملت تبیین و مشخص نشود.

مهدوی با بیان اینکه رفتار برخی مسئولان جهاد دانشگاهی ظهور و بروزِ واقعیتِ دلدادگی این افراد به نظام سلطه وآمریکای شیطان صفت است، گفت: کعبه آمال این کدخدا باوران و دگر اندیشانِ غرب گرا، آمریکا است و طبیعی است که آنها با آمریکا جنگ ندارند.

وی با اشاره به اینکه این موضوع طبیعی است که این افراد نفرت و کینه مقدسِ مردم ایران که ریشه در حقیقت و واقعیتِ تاریخی دارد، درک نکنند، تاکید کرد: کسانی که ولایت دولت حق را نپذیرند، نوکران نفوذی ولایت طاغوت می شوند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه فتنه گران ۸۸ که به گفته نخست وزیر رژیم صهیونیستی، امید این رژیم هستند، نفوذی هایِ نظام سلطه اند، افزود: این افراد در مراکز حساسِ مدیریتی کشور جا گرفته اند وبه ویژه در وزارت علوم، مدیریت موثر درسایه ی فتنه گران، کاملا برای اساتیدِ ولایی دانشگاه محرز شده است.

وی گفت: از دانشجویانِ انقلابی و عاشق ایران و اسلام، انتظار می رود، حواس وهوشیاری خود را جمع نمایند تا ابزار احزاب سیاسی بد سابقه نشوند.

دبیر جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به تجربه ۱۸ تیر ۷۸ و فتنه ۸۸، مبنی بر استفاده ابزاری از هیجانات و شور جوانیِ دانشجویان، توسط فتنه گران و جریانات سیاسی بدسابقه و جاه طلب اظهار کرد: این جریاناتِ سیاسی برای سوء استفاده از هیجاناتِ دانشجویان همیشه برنامه ریزی و نقشه کشی داشته اند و این منافقان هزار چهره، برای بهره وری از دانشگاه جهت تحقق آمال غرب گرایانه خود، همیشه سعی و تلاش نموده اند.

این کارشناس مذهبی ابراز امیدواری کرد: رئیس جمهور که دولت خود را دولت راستگویان اعلام کرده بودند و اظهار داشتند که دانشگاه، باشگاه احزاب نیست، راست بگویند و مانند دیگر ادعاهای ایشان همچون خروج از رکود، آفتاب برجام و توفیق درشکستن دیوار تحریم، فقط حرف بدون عمل مطرح نکرد باشند.

مهدوی با بیان اینکه انتظار فرهیختگان جامعه این است که دولت تدبیر فضای تزویر را در مدیریت های فتنه انگیز در دانشگاه از بین ببرد، افزود: دولت، امید در دل جوانان را با نغمه های شوم ما نمی توانیم، و القای بحران هویتی درمقابل نظام سلطه به یاس تبدیل ننماید.

وی با تاکید براینکه بر فرض اینکه عده ای دردو روز دنیا با جنگ روانی بتوانند، دروغ های بزرگ بگویند، و تزویر را همچون معاویه درتاریخ رقم بزنند، گفت: اما در قیامت باید جوابگویِ خون شهدایی همچون شهدای ضد آمریکایی، اسلام خواه و ضد استکباریِ ۱۶ آذر باشند.

دبیر جبهه‌ی فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: این عده دروغ های بزرگ نشر ندهند و ناتوانی های خویش را همچون توافق برجام به خدعه، نیرنگ و دورغ به دوش رهبریِ نظام نیندازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یاس جمعه , ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷

احسنت به حاجی مهدوی
خدا خیرت بده

محمدزاده جمعه , ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

مصاحبه واقعا عالی و روشنگرانه ای بود
ما انتظار داریم سریعا با مسئولین جهاد دانشگاهی گیلان برخورد قاطع بشه

رفتن به نوار ابزار