کد خبر : 78005
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401- 17: 13

استاندار در نشست با نمایندگان تشکل ها و هیئات مذهبی گیلان:

هر مدیر تازه منصوب شده‌ای ضعیف عمل کند، عذرش را خواسته و فرد دیگری را جایگزین می‌کنیم

هر مدیر تازه منصوب شده‌ای ضعیف عمل کند، عذرش را خواسته و فرد دیگری را جایگزین می‌کنیم

استاندار گیلان هیأت های مذهبی را پرچمداران جبهه فرهنگی دانست و بر لزوم بیان خدمات و دست‌آوردهای نظام اسلامی با اجرای راهبرد جهاد تبیین مطرح شده توسط رهبر فرزانه انقلاب تأکید کرد.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی غروب چهارشنبه در نشست با جمعی از نمایندگان تشکل های فرهنگی و هیات های مذهبی استان با اشاره به رویکرد رئیس جمهوری در خدمت شبانه روزی به آحاد جامعه، این الگو را سرلوحه همه مدیران در استان دانست و با بیان اینکه کارهای انجام نشده بسیاری وجود دارد، گفت: باید برای نیل به اهداف ترسیم شده کشور مطابق با افق ۱۴۰۴ با سرعت بیشتری فعالیت کنیم.

وی هیات های مذهبی را پرچمداران جبهه فرهنگی کشور خواند و انجام فعالیت های اثرگذار در این بخش به ویژه پر کردن سنگرهای فرهنگی ، مقابله با آسیب‌های فضای مجازی و تولیدات مخرب امپراتوری رسانه‌ای استکبار را مورد تأکید قرار داد.

استاندار گیلان استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و کادرسازی را رویکرد مدیریتی خود بیان و خاطرنشان کرد: همه اندوخته‌های مدیریتی و تجارب خود را برای توسعه و تعالی استان و انجام خدمت صادقانه به کار بسته‌ام.

عباسی دوری از شعار و در عین حال عملگرایی را وجهه همت دولتمردان سیزدهم و خود به‌عنوان استاندار اعلام و تصریح کرد: چنانچه مدیری نتواند انتظارات را برآورده ساخته و در تراز برنامه های دولت ایفای نقش کند، به طور قطع تغییر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تیم مدیریتی استان باید کارآمد، فعال، مؤمن، انقلابی و دلسوز باشد و صادقانه خدمت کند، ادامه داد: قرار نیست یک مدیری را که تازگی منصوب کرده ایم، چهار سال در پست خود بماند؛ لذا هر زمان احساس کنیم ضعیف عمل می کند، عذرش را خواسته و فرد دیگری را جایگزینش می کنیم.

در ابتدای این جلسه شماری از نمایندگان هیات های مذهبی استان نیز دیدگاه‌های خود درباره موضوعات مختلف بیان داشتند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روشن پنجشنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

ماه رمضان است. صادقانه و منصفانه با توجه به شاخصه های دولتمردان انقلابی در این دوره یک نگاه به کارنامه و عملکرد خودتان بفرمائید، ببینید بینی و بین الله یکی از این مدیران شما نمیتوانید باشید؟

رفتن به نوار ابزار