کد خبر : 63465
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1399- 13: 17

با حضور مجازی وزیر نیرو؛

۴ پروژه انتقال و فوق توزیع برق گیلان بهره برداری می شود

۴ پروژه انتقال و فوق توزیع برق گیلان بهره برداری می شود

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان گفت: چهار پروژه زیربنایی برق با سرمایه گذاری ۶۱۰ میلیارد ریالی و با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو در گیلان بهره برداری می شود.

به گزارش گیلانستان، بهمن داراب زاده ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش ملی «هر هفته الف _ب_ ایران»، گفت: در هفته چهل سوم این پویش چهار پروژه انتقال و فوق توزیع گیلان بهره برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور وزیر نیرو برگزار خواهد شد، افزود: این پروژه‌ها در شهرستان‌های تالش، صومعه سرا، لشت نشا و لوشان به بهره برداری خواهد رسید.

داراب زاده ادامه داد: افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت و افزایش ضریب اطمینان شبکه از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه‌ها است.

وی افزود: اشتغالزایی افراد بومی، افزایش رضایتمندی مشترکین خانگی، امکان توسعه مصرف کنندگان صنعتی و گردشگری، تأمین برق پایدار مصرف کنندگان صنعتی مجاور و تولید توان واحدهای بادی، حفظ محیط زیست و کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی از دیگر اهداف اجرای این پروژه‌ها است.

داراب زاده گفت: با افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۴ نفر به صورت مستقیم و برای ۱۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان گفت: پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت لشت نشاء، پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت لوشان، پروژه افزایش ۳۱۳ درصدی ظرفیت پست سیار ۲۳۰/۶۳ کیلوولت تره طول تالش و پروژه احداث پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت تولمات از پروژه‌هایی است که افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: علاوه بر این پروژه‌ها، سه پروژه دیگر نیز در سی و سومین هفته از پویش هر هفته- الف- ب- ایران به ارزش ۷۴۲ میلیارد ریال با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو در دی ماه سال جاری افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار