کد خبر : 10992
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 فروردین 1396- 10: 12

بیکاری و اشتغال مبحث اساسی در همه‌ی خانواده های کشور است/ اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری محقق نشده

بیکاری و اشتغال مبحث اساسی در همه‌ی خانواده های کشور است/ اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری محقق نشده

نماینده مردم آستارا گفت: دولت تلاش هایی را صورت داده اما اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری هنوز محقق نشده است.

به گزارش گیلانستان، ولی داداشی در گفتگویی در تشریح و تبیین پیام نوروزی مقام معظم رهبری که براساس اولویت ها و نیاز اساسی کشور بود، اظهار داشت: بحث بیکاری و اشتغال و تولید یکی از معظلات اصلی در همه ی خانواده های کشور است.

وی وحدت ملی را یکی از مبانی توسعه و رشد اشتغال و تولید در جامعه دانست و افزود: رفع بیکاری و اشتغال جوانان غیرت و عزم ملی را می طلبد و همه ی مسئولین با تمام دیدگاه های سیاسی باید در کنار یکدیگر حضور داشته باشند تا مشکل بیکاری در کشور ریشه کن شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی وظیفه دولت در تحقق شعار سال را مهم ارزیابی کرد و گفت: دولت سهم بزرگی در حل بیکاری و اشتغال جوانان دارد و همه ی وزرای کابینه دولت باید دست به دست هم دهند.

دبیر کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از عزم مجلس برای همکاری بیش از پیش با دولت در جهت تحقق شعار سال خبر داد و اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی نیز اگر زمانی در جامعه در جهت اشتغال و تسهیل آن نیاز به قانون جدید باشد، حتما پای کار خواهد بود و با تصویب قانون برای حل مشکل بیکاری وارد میدان خواهد شد و قانون صحیح و جامع را وضع خواهد کرد.

داداشی به نظارت مجلس بر وزرا هم تاکید کرد و متذکر شد: در بعد نظارت هم مجلس باید نظارت خود بر وزرا را داشته باشد تا هیئت وزیران عملکرد صحیح و درستی نسبت به اهداف و فعالیت های وزارتخانه خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید اهداف مربوط به اقتصاد مقاومتی در جامعه تحقق پیدا کند و باید کارنامه خوبی امسال از اقتصاد مقاومتی ارائه شود، تصریح کرد: نباید از اشتغال و تولید ملی غافل شود و باید همه تلاش کنند تا نتیجه تلاش ها رضایت مقام معظم رهبری و آحاد جامعه نسبت به اشتغال و ابعاد آن تحقق پیدا کند.

نماینده مردم آستارا در مجلس با اشاره به این نکته که مقام معظم رهبری تاکید فراوانی نسبت به اشتغال و تولید ملی دارند و باید تلاش کرد تا فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر زمین نماند، افزود: در حین این چهار سال سیاه نمایی نمی توان کرد و باید گفت تلاش هایی صورت گرفته اما آن اهدافی که مد نظر مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی بوده محقق نشده است.

دبیر کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از تلاش های دولت در آینده گفت: امیدواریم دولت در سال جاری در مباحث اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال خوب عمل کند و در بحث تولید ملی و اشتغال نتیجه مطلوبی گرفته شود./ ۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار