کد خبر : 75500
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1400- 40: 18

با حضور جمعی از مسئولین؛

مراسم معارفه شهردار رضوانشهر برگزار شد/ رسولی: خود را رضوانشهری می‌دانم/ لزوم نظم بخشی به ساختار مدیریت شهری

مراسم معارفه شهردار رضوانشهر برگزار شد/ رسولی: خود را رضوانشهری می‌دانم/ لزوم نظم بخشی به ساختار مدیریت شهری

شهردار جدید رضوانشهر با بیان اینکه از مردم این شهر جز محبت، مهربانی و فتوت چیزی ندیدم، گفت: همه ما برای کنار هم بودن و همدلی بیشتر باید تلاش کنیم.

به گزارش گیلانستان از غرب گیلان، رضا رسولی در مراسم معارفه خود به عنوان شهردار رضوانشهر که با حضور مسئولان استان و شهرستان برگزار شد، با تشکر از اعتماد اعضای شورای این شهر اظهار کرد: رضوانشهر دارای ۵ متخصص و دلسوز در پارلمان شهری بوده که هر کدام از سرمایه‌های شهر هستند.

وی با بیان اینکه شهر جدیدم رضوانشهر است، خاطرنشان کرد: با مطالعاتی که داشته‌ام رضوانشهر یک موقعیت استراتژیک بی بدیل دارد و باید از تمامی ظرفیت‌های آن استفاده کرد.

رسولی در ادامه افزود: رضوانشهر همانطور که محل تلاقی کوه و دریاست، محل تلاقی فرهنگ‌ها و آداب و رسوم مختلف نیز است.

شهردار جدید رضوانشهر با بیان اینکه از مردم این شهر جز محبت، مهربانی و فتوت چیزی ندیدم، ابراز نمود: همه ما برای کنار هم بودن و همدلی بیشتر باید تلاش کنیم.

رسولی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های شهری باید از دل مردم در بیاید، گفت: یکی از مهم‌ترین مباحث مورد نیاز، استفاده از ظرفیت‌های بالفعل اجتماعی فرهنگی و انسانی شهر رضوانشهر است.

وی با تاکید بر اهمیت داشتن فعالیت فرهنگی، اجتماعی و مطالعه شده تصریح کرد: از ظرفیت گروه‌های جهادی، بسیج، سمن‌ها و نهادهای مردمی باید استفاده کنیم.

شهردار جدید رضوانشهر با اشاره به لزوم نظم بخشی به ساختار مدیریت شهری ابراز نمود: شهرداری رضوانشهر دارای نیروی انسانی غنی می‌باشد و ما برای برند سازی مناسب برای شهر برنامه‌هایی داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار