کد خبر : 13757
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1396- 49: 0

آقای نماینده! مبادا از پاهای خود جا بمانید/ شما وکیل ملت هستید یا وکیل بدتر از صدام‌ها؟!

آقای نماینده! مبادا از پاهای خود جا بمانید/ شما وکیل ملت هستید یا وکیل بدتر از صدام‌ها؟!

اگر به دنبال دفاع از خط قرمزها هستید، می توانید در این روزها وصیتنامه شهدای مدافع حرم -از جمله شهید سید اسماعیل سیرت نیا را که در زمان حیات پر برکتش به شما توصیه هایی داشت- مرور کنید.

به گزارش سرویس سیاسی گیلانستان، سجاد علوی در یادداشتی نوشت:

این جمله از کیست؟

ضربه و خیانتی که موسوی وکروبی به این مملکت زدند صدام هم نزد و این عین اعتقاد من است

الف ـ حاج حسین اله کرم) رئیس انصارحزب اله(

ب– دکترمحمود احمدی نژاد.

ج –  یکی از فرماندهان بلند پایه سپاه.

د ـ یکی از نمایندگان اصلاح طلب و حامی دولت در مجلس شورای اسلامی.

خرداد ماهی است که در آن حوادث متنوع و در عین حال مهمی اتفاق افتاده است. یکی از آن حوادث، وقایع پس از انتخابات سال ۸۸ است که در آن ظلم بزرگی بر این ملت روا داشته شد؛ چه اندک مردمی که بعضاً از روی اعتماد به برخی خواص بی بصیرت به اعتراض در کف خیابان پرداختند و چه بخش عظیمی از مردم که به خواص بی بصیرت اعتماد ننمودند. البته ناگفته نماند در یوم اله ۹ دی همهء ایران با هم و یکپارچه، غبار بی بصیرتی خواص را از چهره جامعه زدودند. در این میان کسانی که عامل آن ظلم بزرگ به مردم و نظام بودند، نه تنها راه توبه و بازگشت به مردم را در پیش نگرفتند بلکه همچنان در ضلالت خویش دست و پا می زنند و بیش از پیش در باتلاق هوا و هوس نفسِ خود گرفتارتر می شوند.

اکنون پس از گذشت ۷ سال از آن وقایع، سریال حمایت از فتنه و آشوبی که  ۸ماه تن عزیز ایران ما را به تب سختی دچار نمود و تا تشنج پیش برد، همچنان ادامه دارد. جای بسی تعجب دارد که نماینده مجلسی که گفته است: “ضربه و خیانتی که موسوی وکروبی به این مملکت زدند صدام هم نزد و این عین اعتقاد من است بعد از کسب آرا از مردم شریف گیلان در مجلس در دفاع از وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش (جناب دانش آشتیانی) بلند فریاد سر می دهد تاکی می خواهید از فتنه بگوئید!!!

مگر جنابتان نفرمودید که کاری که فتنه گران کردند از صدام هم بدتر بود؟! حال چه شده است در زمانی که جراحت حاصل از جنگ با صدام در سی و چند سال پیش را همچنان برای خود افتخار می دانید اما یادآوری هزینه هایی که فتنه گران بر این نظام و مردم تحمیل کردند را مذموم می شمرید! شما وکیل ملت هستید یا وکیل  بدتر از صدام ها (طبق فرموده خودتان)؟!

فریادهای شما در مجلس شورای اسلامی در دفاع از وزیری بلند بود که واردات غیر قانونی دخترش در شرکت پدر، موضوع مناظرات ریاست جمهوری ۹۶ شده بود. وزیری که ننگ سند ۲۰۳۰ را بر جبین دارد و موجب تکدر ملت و رهبری معظم شده است. شما از سابقه وزیر گفتید و مخالفان از حال وزیر؛ شما از پدر وزیر گفتید و مخالفان از خود وزیر؛ آری! فریادی که در حمایت از بدتر صدامیان برخیزد نمی تواند در چهارچوب خیر و صلاح ملت و مملکت تعریف شود. آیا اکنون در محضر ملت و در محضر الهی پاسخی دارید که موجبات گماردن این وزیر را فراهم آوردید؟

در فرمایشات اخیر به درستی فرمودید برخی کاندیدا وعده های دروغ دادند، خواستاریم که از جایگاه نماینده ملت این دروغها را پیگیری و مطالبه کنید تا روند دروغگویی ها ۸ ساله نگردد و تا خدای نخواسته دوباره با دین مردم بازی نشود. نکته اینکه طرفی که در انتخابات رای نیاورد به خوبی در فرآیند مناظرات و پس از مناظرات نشان داد که اگر با آبروی ایشان هم بازی کنند با دین مردم بازی نمی کند و اضافه می کنم توئیت جدید آشنای دولت را ببینید. علی رغم همه تخلفات انجام شده و مستند شده در این انتخابات نه تنها فتنه ای نشد بلکه گلسرخهایی بود که در قم، اخلاق را به طرف مقابل نشان داد؛ اما پس از انتخاباتِ سال ۸۸ بدون ارائه حتی یک برگ سند، اتهام تقلب به نظام روا شد و فتنه ای پر هزینه به نظام تحمیل گردید. بد نیست که جناح مقابل کمی از حامیان جناب رئیسی یاد بگیرند و جامعه پذیری و احترام به آرای مردم را بیاموزند. شاگردی نمودن که بد نیست البته اگر منافع جناحی و حزبی اجازه دهد.

عجیب تر اینکه هنوز هم از کسانی که سنگ فتنه را به سینه می زنند و رفع حصر قانونیِ – فتنه گران بدتر از صدام-  را تعقیب می کنند، حمایت می کنید و خط قرمز خود می دانید! اگر به دنبال دفاع از خط قرمزها هستید، می توانید در این روزها وصیتنامه شهدای مدافع حرم -از جمله شهید سید اسماعیل سیرت نیا را که در زمان حیات پر برکتش به شما توصیه هایی داشت- مرور کنید.

کلام آخر اینکه ماه مبارک رمضان، ماه توبه و استغفار است، سرگذشت دفاع از صدامیان و فتنه گران را ببینید و تا دیرتر از این نشده، توبه کنید تا مبادا از پاهای خود جا بمانید…

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شاهپور دوشنبه , ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

گوش اگر گوش او و ناله اگر ناله ماست. آنچه که صدالبته جای نرسد فریاد است. ماهم امیدواریم به برکت این ماه عزیز همه آدم بشویم. ان شاءالله

رفتن به نوار ابزار