کد خبر : 9727
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395- 00: 22

استارت تخریب کاندیداهای احتمالی، توسط حامیان شهردار رشت!

استارت تخریب کاندیداهای احتمالی، توسط حامیان شهردار رشت!

چطور ممکن است متن و تصویر نامه ای که بازرسی به شخص شهردار رشت به طور اختصاصی فرستاده است، در یک رسانه منتشر شود؟!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، یکی از سایتهای اصلاح طلب که اخیرا قردادهای مالی و دریافتی های مدیرمسئولش از شهرداری رشت در رسانه ها افشا شده بود، خبری درخصوص گزارش بازرسی از مسائل مالی و پاداش های صورت گرفته در دوره مدیریت علیرضا قانع بر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت منتشر نمود که برای مخاطبان قدری عجیب به نظر می رسد.

فارق از تایید تا رد ادعای این سایت اصلاح طلب، سوالاتی در ذهن به وجود می آید که چطور ممکن است متن و تصویر نامه ای که بازرسی به شخص شهردار رشت به طور اختصاصی فرستاده است، در یک رسانه منتشر شود؟! از نحوه انتشار خبر مذکور می توان نتیجه گرفت که گویا این رسانه از کلیه بایگانی ها و اسناد موجود در شهرداری رشت مطلع می باشد!

با توجه به بی انضباطی های متعدد مالی در شهرداری که داستان ریشه ای و درازی دارد، بدیهی است بازرسی شهرداری بر اساس وظیفه ای که دارد جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی، از این نوع گزارشات برای اکثر سازمانهای شهرداری می نویسد. ولی اینکه چرا این رسانه ها صرفا به این یک مورد  و قضیه پاداش علیرضا قانع دامن زده اند، جای تامل دارد!

حال از آنجایی که شنیده شده است علیرضا قانع قصد کاندیداتوری در انتخابات آینده شورای اسلامی شهر رشت را دارد و می تواند رقیب جدی برای حامیان شهردار رشت در انتخابات باشد، انتشار اینگونه اخباری که جنبه تخریبی دارد بی ارتباط با این موضوع نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار