کد خبر : 17293
تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1396- 01: 13

شهر رشت نیازمند حضور شهرداری در طراز ملی، باتجربه و متخصص است

شهر رشت نیازمند حضور شهرداری در طراز ملی، باتجربه و متخصص است

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: قطعاً در این دوره از شورا همچون ادوار گذشته بحث حراست و حفاظت از بیت‌المال با جدیت در دستور کار قرار دارد و تغییرات لازم در این خصوص به‌سرعت دنبال خواهد شد.

به گزارش گیلانستان، سید امیرحسین علوی در گفت‌وگویی اظهار کرد: انتخاب و اعتماد اعضای شورا به جوان‌ترین عضو شورای رشت جهت تصدی ریاست شوراها حامل پیامی مبنی بر اعتماد به جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب جهت حضور و مشارکت بیشتر در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به ترکیب شورای پنجم رشت تصریح کرد: ترکیب شورای پنجم رشت متشکل از افراد متخصص و باتجربه‌ای است و یقیناً می‌توانیم شاهد اتفاقات بسیار خوبی برای شهر باران‌های نقره‌ای باشیم.

علوی در خصوص انتخاب شهردار آینده رشت افزود: شهر رشت نیازمند حضور شهرداری در طراز ملی، باتجربه و متخصص است تا با بهره‌گیری از بسترهای موجود یک جهش فوق‌العاده در راستای تبدیل رشت به یک آرمان‌شهر ایجاد کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به جریان انتخاب دیروز هیأت رئیسه شورای پنجم اظهار کرد: علیرغم رقابتی که در جریان انتخاب هیأت رئیسه وجود داشت فضای رفاقت بر جمع ۱۱ نفره شورا حاکم است و یقیناً شرایط دوستانه حاکم بر شورا دستاوردهای خوبی برای رشت به همراه خواهد داشت.

علوی انتخاب شهردار رشت را بزرگ‌ترین مطالبه مردم از شورای شهر دانست و گفت: به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر رشت این وعده را به مردم فهیم رشت می‌دهم که اعضای شورای پنجم با وحدت رویه و اتحاد کمتر از یک ماه آینده شهرداری اصلح و توانمند برای شهر انتخاب خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خصوص ساختار کمیسیون‌های شورای پنجم تصریح کرد: ساختار کمیسیون‌های شورا طی هفته آینده و بعد از انتخاب روسای کمیسیون‌ها مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار