کد خبر : 29538
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1397- 46: 16

پرداخت تسهیلات اشتغالزا در رشت ۳۶۳۲ فرصت شغلی ایجاد می‌کند

پرداخت تسهیلات اشتغالزا در رشت ۳۶۳۲ فرصت شغلی ایجاد می‌کند

فرماندار رشت گفت: اعتباری که در راستای پرداخت تسهیلات اشتغالزا در اختیار شهرستان رشت قرار داده شده است می‌تواند ۳ هزار و ۶۳۲ شغل ایجاد کند.

به گزارش گیلانستان، میرشمس مومنی‌زاده عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رشت در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: فلسفه وجودی مسئولان خدمت به مردم است.

فرماندار رشت مردم را ولی‌نعمت مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: همه مسئولان شهرستان رشت باید حساسیت پرداخت تسهیلات اشتغالزا را درک کرده و در این امر به‌خوبی عمل کنند.

مومنی‌زاده اولویت دولت و نظام را رفع مشکلات بیکاری دانست و تصریح کرد: امروز بیکاری و نبود شغل بزرگترین معضل اجتماعی کشور است و بسیاری از مردم با آن مواجه هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با اشاره به مشکلات داخلی کشور و همچنین فشارهای خارجی علیه نظام ابراز داشت: دولت با وجود تمام محدودیت‌ها امکان پرداخت تسهیلات اشتغالزا را فراهم کرد.

فرماندار شهرستان رشت کم‌کاری مسئولان در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغالزا را خیانت به مردم و کشور دانست و خاطرنشان کرد: مردم ما در سالهای اخیر مشکلات بسیاری را تحمل کرده‌اند.

وی تراکم کار اداری و مشکلات شخصی مسئولان را عامل بروز برخی غفلت‌های ناخواسته دانست و افزود: اعتباری که در راستای پرداخت تسهیلات اشتغالزا در اختیار شهرستان رشت قرار داده شده می‌تواند ۳ هزار و ۶۳۲ شغل ایجاد کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: سهم شهرستان رشت در حوزه تسهیلات اشتغالزای روستایی ۹۳ میلیارد و ۸۵۳ میلیون تومان است.

علی لقمانی با بیان اینکه تاکنون از ۵۲ میلیارد و ۹۲۴ میلیون تومان اعتبار روستایی به بانک‌ها تخصیص داده شده است گفت: تاکنون طرح‌هایی به ارزش بیش از ۳۱ میلیارد تومان به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

وی با بیان اینکه سهم تخصیصی بانک توسعه تعاون در حوزه تسهیلات اشتغالزای روستایی بیش از ۷ میلیارد تومان است افزود: در حال حاضر طرح‌هایی به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان در این حوزه به مرحله عقد قرارداد رسیده‌اند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار