کد خبر : 67281
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400- 44: 11

نماینده مردم رشت در مجلس:

پیشرفت کشور در گرو برگزاری انتخابات حماسی و گزینش فرد اصلح است

پیشرفت کشور در گرو برگزاری انتخابات حماسی و گزینش فرد اصلح است

آقازاده با بیان اینکه شرکت در انتخابات و گزینش اصلح موجبات رشد و ترقی کشور را فراهم می‌کند گفت: انتخاب درست و گزینش فرد اصلح برای ریاست جمهوری می‌تواند مسیر پویایی اقتصاد را پیش روی کشور قرار دهد.

به گزارش گیلانستان، «سید علی آقازاده» فرمایشات مقام معظم رهبری را در بحث مشارکت در انتخابات مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: شرکت در انتخابات و گزینش اصلح موجبات رشد و ترقی کشور را فراهم می‌کند از طرفی انتخاب درست و گزینش فرد اصلح برای ریاست جمهوری توسط مردم می‌تواند مسیر پویایی اقتصاد را پیش روی کشور قرار دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس تاکید مقام رهبری بر اصل اتحاد و وحدت را متذکر شد و با بیان اینکه ایشان برخوردهای تخریبی را رد می‌کنند ابراز داشت: هر کدام از نامزدها و طرفدارانشان باید در این فضای رقابتی که به وجود آمده هوشمندانه رفتار کنند و از طرفی دیگر از فضاهای تخریبی نیز پرهیز کنند.

آقازاده در پاسخ به این پرسش که مشارکت مردم در صحنه انتخابات چه پیامدهای داخلی و خارجی مثبتی می‌تواند برای کشورمان به همراه داشته باشد ضمن اشاره به توطئه‌های دشمن برای مأیوس کردن مردم تصریح کرد: جلوه‌گری عزت ملی و مردم‌سالاری از جمله تبعات مثبت حضور مردم پای صندوق‌های رأی محسوب می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه بدون شک با مشارکت فعال و با یک انتخاب آگاهانه و اصلح آینده‌ای بهتر برای ایران اسلامی رقم می‌خورد اضافه کرد: مؤلفه‌های مهمی همچون اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی لزوم انسجام و وحدت ملی مردم را دو چندان می‌سازد.

وی تشکیل دولتی کارآمد و قوی در راستای مبارزه با فساد و عدالت را یکی از شاخص‌هایی که مردم برای انتخاب نامزد اصلح باید به آن توجه داشته باشند اعلام کرد و گفت: تنها یک دولتی قوی و کارآمد می‌تواند در جهت بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم گام بردارد بنابراین انتخاب درست در اینجا تعیین کننده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه یک انتخاب درست و هوشمندانه توسط مردم می‌تواند مسیر پویایی اقتصاد را پیش روی کشور قرار دهد اذعان کرد: اینکه عده‌ای می‌خواهند کشور را معطل تصمیمات کشورهای غربی کنند و به توانمندی جوانان توجه‌ای ندارند چنین رویه‌ای راهکار رفع مشکلات اقتصادی نیست.

آقازاده با تاکید بر این نکته که اعتماد به جوانان و توان داخلی آینده‌ای روشن برای کشور ترسیم می‌کند خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات و گزینش فرد اصلح برای ریاست جمهوری، نه تنها باعث رشد کشور و عبور از مشکلات اقتصادی پیش رو می‌شود بلکه برای مسائلی مانند معیشت مردم هم راهکارهای خوبی پیاده خواهد شد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار