کد خبر : 18053
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهریور 1396- 10: 19

گيلان و رشت از غناي فرهنگی برخوردار است/ استقبال گرم مردم از جشنواره فرهنگی شب های رشت

گيلان و رشت از غناي فرهنگی برخوردار است/ استقبال گرم مردم از جشنواره فرهنگی شب های رشت

فرماندار رشت با بیان اینکه گيلان و رشت از غناي فرهنگي برخوردار است گفت: بستر سرمايه گذاري فرهنگي در شهرستان رشت وجود دارد.

به گزارش گیلانستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری رشت، سيروس شفقي، فرماندار شهرستان رشت در جمع نخبگان رشتي و تشكل خانه گيلان در برج ميلاد تهران بيان داشت: از همه كساني كه در برگزاري جشنواره فرهنگي شب هاي رشت تلاش فراوان داشتند تقدير و تشكر دارم.

 

وی افزود: بستر سرمايه گذاري فرهنگي در شهرستان رشت وجود دارد.

 

فرماندار رشت اذعان کرد: حضور رشتي هاي با صفا در برج ميلاد و استقبال گرم آنها از جشنواره فرهنگي شب هاي رشت تشكر مي كنم.

 

وي تصریح کرد: گيلان و رشت از غناي فرهنگي برخوردار است و اين غناي فرهنگي را امروز در چهره تك تك مردم مشاهده كردم و اين نشان از توجه مردم به پيشينيان ماست.

 

شفقي تاكيد کرد: اگر امروز اين جشنواره برگزار مي شود به دنبال احياي نياكان و سنت هاي آنهاست و اين امر براي همه عزيزاني كه در مركز كسور هستند زيباتر جلوه خواهد كرد.

 

وی افزود: گيلان با اين همه ثروت، فرهنگ و سنت ها شايسته بهترين هاست و بايد براي اين بهترين ها با اتحاد و همدلي مشكلات استان و شهرستان رشت را مرتفع كنيم وجود ٣٠ ميليون گردشگر در سال و هفت ميليون گردشگر در رشت نشان مي دهد كه ما در محور توسعه و تقويت گردشگري موفق و موفق تر خواهيم بود و صنعت گردشگري چرخه اقتصادي يك كشور را تشكيل مي دهد.

 

فرماندار شهرستان رشت بيان داشت: ما مي توانيم ثروت هاي نهفته مردم را با ايجاد بستر سازي گردشگري به رشت بياوريم و اين موضوع با تحقق همدلي و مودت به سر منزل مقصود خواهد رسيد.

 

وي تاكيد کرد: شايد به كاركرد شهرستان رشت به عنوان بازار مرز پرداخته نشده است در حالي كه در تجارت فرامرزي رشت بهترين قابليت ها را دارد.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار